Kläder i massor!

image17

Blir ju tokig, när man har pengar som minst ska alla fylla år eller så ska man hitta en massa fin fina saker så som kläder, skor eller väskor. Yeay! Som på bilder, kläderna är från Tiger, Adidas, J.lindeberg och lite annat smått och gott. Tycker om allt det här och skulle vilja ha allt också, dessutom så har jag självklart hitta en hel bunt med byxor och jeans, GAH! Vart får man alla pengarna ifrån dock, Hmm?!

Imorgon fyller min söt mamma år också, så då blir det middag på stan med mamma och pappa och en massa fina presenter för hennes del. Ska bli trevlig, så kan jag äntligen få ge henne min present :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa äre inte underbart när folk fyller år?! *tips*

2007-04-20 @ 14:38:50
URL: http://liiiiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0