Långsamt långsamt..

Efter dagens bravader så är jag så himla lycklig att äntligen vara hemma igen, började jobba ap-tidigt. Vart ju tvungen att ta ett tidigare tåg å hela faderittan, sen när man kom dit var det bara att hålla igång. Sen efter jobbet fick jag byta om till lite mer kalasvänligare kläder, för att dra vidare direkt till Kusin-vitamin å kalasa med henne å resten va familjen. Riktigt mysigt, en massa massa massa mat, å skratt blandat med en massa latinamerikans musik. Underbart!! Dock så kände jag ganska tidigt att jag blev trött kom ju fram till henne vid halv 6 tiden så. Nja, men jag överlevde, å nu sitter/ligger jag här i sängen å kollar lite på TV, blir väl ännu en tidig kväll ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0