Listan.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


Hur mår du idag? Sparks
Kommer jag komma långt i livet? Breaking the law
Hur ser mina vänner på mig? Freak on a leash .. Tack?! haha
Kommer jag att gifta mig? Rich girl
Vad är mitt livs themesong? Dance, dance.
Vad är min livshistoria? Nobody puts baby in the corner.
Hur går skolan för mig? Live wire
Hur kommer jag komma fram i livet? Back in black
Vad är det bästa med mina vänner? Champange for my real friends, real pain for me sham friends.
Vilken sång beskriver mig bäst? Can't touch this.
Hur är det med mitt liv? Advancd
Vilken låt ska spelas på min begravning? The fallen one
Kommer jag att ha ett lyckligt liv? I don't wanna stop
Har jag en djup och mörk hemlighet? Summer of 69
Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Mr. torture. Haha!!
Hur kan jag göra mig själv glad? Rudebox.
Kommer jag någonsin ha barn? Cityllights. Öh ok??
Vilken låt beskriver den jag är attraherad av? In your eyes
Vad skulle jag vilja säga nästa generation? The spirit carries on
Vad är några tips till mig? As I am. Huh??
Kommer jag bli igenkänd? 7 minutes in heaven
Vilken är min danssång? Beautiful things


Haha, känns som att låtarna verkligen lhamnade i rätt mix, fick helt OK svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0