Shopping blev till fönstershopping.

En hel dag på stan med Jenni, och då menar jag jag verkligen en hel dag! Åkte in direkt efter att Jenni slutat plugget, vid tolv tiden och åkte hem vid hal sju tiden. Var på jakt efter Jennis studentklänning, så jag släpade med henne till så många affärer att jag blev snurrig tillslut, men det var hur kul som helst. Helt underbart att hon och hon fått upp kontakten igen, Yeay! Sen efter att ha vid tre tiden så var det äntligen dags för lunch, efter det blev det ännu med ''shopping'', det tråkiga var att vi hitta en massa massa massa klänningar som hon tyckte om, men ingen storlek som passade, hur frustrerande är inte det, eller så hittade vi sånna som man bara kan drömma om pga priset. Aja, så vi har i alla fall kommit fram till hur modellen ska vara och skorna också, nu är det bara upp till en bolero, sån måste jag också ha, min klänning har jag som tur är redan hittat.
Hittade min sötnos på J.Lindeberg, den är ganska enkel/simpel, men sitter som målat på mig. Dessutom får man chansen att sminka mig och fixa håret extra mycket. Hah!

Gah, vad jag längtar, lite mindre än två månader kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0