Älskade lista

10 favoriter:
Färg:
Svart, vit och grönt
Mat: Pasta Carbonara
Band: Finns galet många bra
Film: Har nog ingen spec favorit film
Bok: Alla var där - Lauren Weisberger
Sport: Gym eller kampsport
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag, Lördag och Söndags mornar)
Glassmak: Jordgubb
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Glad
Smak: Precis käkat hallonkräm sååå.. haha
Kläder: Gråa Shorts och ett vitt linne
Bakgrund: En tjej i solglasögon
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 23:40
Omgivning: Sitter i mitt rum, helt själv..
Irritationsobjekt: Lalala..

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Anna och Tony
Husdjur: Två fåglar (Pepito och Pepita)
Piercing: Öronen, när jag var 5
Förälskelse: Tony, han var min pojkvän när vi var små
Musik: Reggae (Pappa lyssnade alltid på det)
Bil: Har inte ens körkort.. haha
Ord: Mabel och Carlito (Min mamma heter Mabel och pappa Juan Carlos, men jag kallade dom inte för mamma och pappa)

7 senaste:
Cigarett
: Ute med två damer för en timme sen kanske, haha
Mat: Hallonkräm
Läsk: Länge sen jag drack läsk, kommer inte ens ihåg
Biltur: Från Tumba till Södertälje (På väg hem till Jimmy)
Tv-program: Simpsons
Spelad låt: Gentleman - Rumours
Köpta klädesplagg: Ett par fynd jeans på rean

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
Brutit mot lagen: Kanske, men tror inte det
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja, i badkaret. haha
Varit med på TV: Ja faktiskt. (Kändis)
Kysst någon du inte känner: Mmmm.. Haha

5 nej tack:

Kläder: Som inte passar ens kroppsform
Mat: Raggmunkar och potatisbullar
Musik: Dålig.. skrikmusik och liknande
Dryck: Mjölkdrinkar
Personlighetsdrag: Egenkära egoister

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Käkade popcorn och kollade på film
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Närhet och vännerna/familjen
Du gör när du har tråkigt: Sätter mig vid msn eller går ut och går.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Adri
Du tycker om: Familj och vänner
Du inte gillar: Lalala...

2 val:
Kaffe eller te: Med tanke på vart jag jobbar så tycker jag om både och :)
Vår eller höst: Vår, men hösten är så fin med alla färger.. svårt val

1 önskan: Att få leva ett lyckligt och mysigt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0