Bättre :)

Efter två dagars illamående av ingen spec anledning så mår jag grymt mycket bättre nu, hur skönt som helst. Ska ut och springa lite snart. Känner att jag behöver lite träningsvärk i benen igen. Haha!

Träffade Jimmy i några timmar igår, tog en promenad tills det blev för kallt, då satte vi oss i bilen och lyssnade på musik och snackade en massa shit :) Han flyttar ju snart helt å hållet, han börjar skolan den 3 sept, så då blir det bye bye. Det positiva är väl just att Uppsala inte alls ligger långt bort, haha.

Juste, i fredags var det kräftskiva med släkten också, haha, snacka om underhållning på hög nivå. Ja ni kan ju bar tänka er, en massa latinos på farsta ängen som har höööög musik, dansar gärnet och bara har allmänt kul, så brukar nästan alla våra träffar bli. hur nice som helst. Efter många timmar så bestämde jag och kusinen Adri oss för att dra hem, sov där eftersom det var närmare. Skulle jobba dagen efter, höll dessutom på att försova mig, men nej nej, som tur var ringde mamma mig och fick mig att hoppa upp ur sängen.
Nu är det officiellt också att jag tillhör Hötorgshallens Frukostklubb, skönaste gänget i H-hallen träffas typ 20 minuter innan vi öppnar, dricker kaffe och snackar en massa strunt om allt. Jag har nämligen lovat Daniel (Herr ost) att ta hand om alla nu när han slutar om en vecka typ, trist men sant. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0