Filmkväll.

Drog hem till Joel efter jobbet igår, drog dit med Sanna som jag mötte vid gullmars. Så ja, vi gled in i huset som om vi själva skulle ha bott där, och lagade mat som vi tog med oss upp till Peder för att snaska upp. Efter en massa skit snack och ha tittat på tusentals bilder från stänkar kävllen innan, varav vattenkrig i peders kök var bäst.. så drog vi ner till Joel igen.. kollade på Hostel 2.. Ja, hmm den va väl inte lika kul som ettan, men flippad var den i alla fall. Aja, efter den så kom ju sleepers på tv så vi kollade på den innan jag skulle dra mig hemmåt (bandhagen), skulle sova hus kusinen som inte var hemma just då. Skönt som få när man kom hem, gjorde mig en macka och slängde i en film och la mig i sängen och bara slappade, somnade ganska tidigt också.. dessvärre vaknade jag senare än förväntat, men men..

Så efter att ha fixat och gjort det fint i lyan så drog jag till globen för att kolla den ny öpnade Himalaya butiken där, öppnade ju förra fredagen, stor och helt underbart fin var den! Mickan blev helt ifrån sig när jag kom dit, haha Hon hade lite tråkigt för tillfället. Så jag stannade ett tag, drack lite kaffe och sen drog jag mig hemmåt.

Ska väl lägga mig på sägen och läsa lite ur min nya braiga bok 'Sanningen om diamanter - Nicole Richie'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0