Home (Sweet) Home

Kom hem idag från Jimmy, smått bott där i 4 dagar. Åkte i söndags kväll och ja kom hem idag, skulle åkt igår kväll men det vart lite komplikationer och jag stannade en dag till :)
Vi har väl egentligen inte gjort spec mycket, hämtat ut en dator, varit för Scania ganska mycket och kollat på en serie som vi fastande för ''Surface'' - den handlar typ om några sjömonster av något slag, as nice serie. Jimmy vart väl lika upp i varv varje gång vi skulle se det som jag var när jag hade fått min OC-box, kollade non-stop. Haha.

Sen har väl vi tagit det lungt, jag har kollat på en massa resor medan han har tvättat motorn på bilen och så har vi självklart tappat bort varandra i huset. Haha, dock så fann vi varandra sen när jag bänkade mig framför datorn igen :)

Han åkte tillbaka till Uppsala idag också, stackarn börjar ju skolan igen på måndag, kan inte vara kul när man inte pluggat på typ 5-6 år. Shiiit, men men, smällar man får ta antar jag.


Pappa fyller även år idag, blev värsta lyx middagen med förrätt, varmrätt och sen fixade jag med tårta och massa mums till efterrätt, mumma! Är fortfarande mätt och kan inte ens tänka på mat. :) Han fick en jättefin present av jobbet, presentkort på sthlms finaste resturang så dit ska det också mummsas på! Haha.

Grattis Pappsen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0