I'm back!

Världens fest igår. Allt började med att vi var tvugna att köpa banden mitt på plats, och ja.. eftersom alla band över 18 var slut fick vi alla under 18 band, och vart tvugna att visa leg vart vi än gick, lite ironiskt eftersom Peder och Joel är 27 typ. Men som Peder sa, är man över tjugofem så gör man vad som helst för att få visa sitt leg :)
Efter det så gick vi in och hade oss en festivalöl och satte och ner på gräsmattan och snackade, eller snarare väntade på att Gentelman som skulle börja strax.. När det väl var dags så gick jag och Sanna igång som fan, killarna stod väl där och såg coola ut. haha! Sen hemskt nog tappade jag bort alla, och min mobil knasade ut, som tur var hittade jag ett stycke Jimmy som jag fick låna mobil och för att se vart dom tagit vägen, och dom ville svika mig under nästa spelning för att käka, medan lilla Miina verkligen ville se Capleton. Så där stod jag med Jimmy och hans kompis (kommer dock inte ihåg vad han hette), men där röjde vi en massa. Sen var det dagsatt återvända till mitt sällskap som låg på gräsmattan och käkade Pizza och kebab. Haha efter mycket skratt och dansså bäestämde vi oss för att åka hem. Kommer inte riktigt ihåg när jag kom hem, men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0