Klassträffen!

Kom hem idag från Jimmy vid halv tre tiden, hade sovit där och ja, vi kom upp ganska sent, så snacka om att stressa eftersom jag skulle hem för klassträffen och jag ville hinna med allt som skulle göras innan jag åkte och han skulle till jobbet. Men båda överlevde. Haha. Skulle träffa Sanna vid spärrarna kl fyra så, jag började sakta med säkert att fixa och dona här hemma med allt.
Så när vi väl började närma oss Karlaplan så blev jag och Sanna helt galet nervösa. Efter ett tag så gick vi in i frukost/lunch rummet med alla andra elever. Och vi fick presentera oss, käka bullar med kaffe och ställa frågor och annat kul, Sen efter ett tag så började Cecilia (rektorn) att visa oss saker ur sminkväskan vi kommer att få, Galet mycket saker, och berättade om vilka slags saker vi skulle få när det gällde saxar och borstar osv. Jag blev helt iver när vi väl gick därifrån, känner att jag inte orkar vänta en månad innan vi börja, jag vill börja NU!

Men men, snart smäller det, och det kommer bli intensivt som få, men det är det fan värt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0