Sega Miina..

Yes,, har blivit så himla dålig på att uppdatera min blogg, Och det får man höra från Jenni ofta, haha. 'Skriv i din blogg för tusan, vill läsa!!' något i den sliten får man höra från henne :)

Men så i måndags drog jag hem till Joel för att kolla på film med honom, Sanna och Peder. Kollade på 25 hours, Grymt bra film var det. Så snackade vi en massa shit, sen så var jag tvungen att dra hem, eftersom två kompisar skulle hämta upp mig vid halv ett, för vi skulle hem till en annan tös som bor i Östertälje. Skulle snacka allvarligt tjejsnack. Kom väl hem kl 8 morgonen därpåp, hemskt trött vart jag.

Sen i går så träffades jag med Adam, herr vakt nere i H-hallen. Eller ja han var vakt nu under sommaren, och ja det var lite kul å snacka om allt.. för det hade hänt ett litet missförståd mellan mig, han och min chef. haha! Men det är en annan historia. Så vi satte oss på ett café och snackade om allt, drack en latte och sen var det dags för oss båda att dra hem.. men som sagt det var trevligt :)

Så idag har jag i stort sätt bara jobbat, började dock kl 2 och slutade halv 7 typ. Dagen gick faktiskt fort, dessvärre så gick en kvarnen sönder mitt under rusningen, och då precis kom min räddare i nöden- Mats chefen på rosteriet- och lagade allt. Sen jobbade vi ihop i kanske en halvtimme, och det var kul. Det är det som är positvit med att komma tillbaka till vanliga schemat är att man inte jobbar ensam längre utan alltid är två som jobbar tillsammans och då går dagarna dubbelt så snabbt, dessutom får man normala raster och luncher osv.. :)

Så nu sitter jag bara här i soffan och degar framför TV, väntar på att 'So you think you can dance' ska börja. Mamma fixar och dona med en massa te och mys till mig just nu.. Underbart. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0