Shopping + Grönan

Drog till stan i går med Jenni, för att smått shoppa lite för hennes del. Jag fick min dos i förrigår när jag shoppade loss innan middag hos joel med Peder och Sanna :) Så vi sprang omkring och kollade, Hon köpte solglasögon och lite foundation från make up store. Sen efter att ha glass runt inne i stan och på söder, så fick vi ett ryck och impuls drog till Gröna Lund. Så vi drog dit och köpte lite åkkuponger (vilket gjorde oss gamla) och åkte op-Expressen 2 gånger, eftersom det är den roligaste och sen gick vi i lustigahuset en gång, haha. Vi ska nog dit nu i slutet av månaden och verkligen spendera en heldag där i stället för några timmar :) Men som Jenni skrev i sin blogg så är varken hon eller jag gjorda av pengar så dom timmarna vi fick var roliga som fan. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0