Älskade Lista

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förvånansvärt mycket.

2. höll du några av dina nyårslöften? Jag ger aldrig nyårslöften, kan änd inte hålla dom
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jo men visst är det så!

4. dog någon som stod dig nära? Dessvärre ja.. :(
5. vilka länder besökte du? Uppsala.. haha!

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Mitt år har varit det bästa hittills och jag blir överlycklig om 2008 blir lika bra som detta, jag önskar mig inget annat.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 30 April, 9 september.

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Jag studerar det jag alltid velat göra

9. största misstaget? Detta är nog första året någonsin jag känner att jag inte gjort ett enda misstag.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? Ehmn typ ja.
11. bästa köpet? Mitt sminkföråd och min plattång.

12. vad spenderade du mest pengar på? Mitt smink, haha

13. gjorde någonting dig riktigt glad? När skolan började

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Tarrus Riley med stay with you och Gentleman med Intoxicantion
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Aldrig har jag känt mig så levande (vilket ibland kan göra ont men är en väldigt stark känsla).
16. vad önskar du att du gjort mer? Ingenting.
17. vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting.
18. hur tillbringade du julen? Med familjen.

19. blev du kär i år? Jo men visst!
20. favoritprogram på tv? Greys Anatomy har helt klart varit bästa serien i år.

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej.
22. bästa boken du läste i år? Truth About Diamonds av Nichole Richie

23. största musikaliska upptäckten? Inte vad jag kan komma på.
24. något du önskade dig och fick? Ja, en del materiella saker men även annat.

25. något du önskade dig men inte fick? Ja, en del materiella saker men det är bara småpotatis.

26. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hade fest hemma för min familj och mina vänner och sedan gick vi ut och kalasade!

27. de bästa nya människorna du träffade? Åh, de är så många! Och de är dessutom fantastiska allihopa.

28. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Svart.

29. vad fick dig att må bra? Mina Vänner, familjen och Jimmy

30. vilken kändis var du mest sugen på? Listan kan bli låååång, så jag skippar att skriva den, haha

31. vem saknade du? Jocke, min momo och ibland gamla vänner

32. favorit månad? Sommaren?

33. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En kyss av min söta pojke på nyårsafton vore så himla fint och verkligen pricken över i:et.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0