Älskade Lista

Har du pojkvän/flickvän? Har jag väl :)
Är du kär? Ja det är klart!
Hur tidigt stiger du upp? Beror på dag och vad jag gjort kvällen innan. Gärna så sent som möjligt.
Vem/vilka vet mest om dig? Jimmy, mina närmsta vänner och min familj
Gillar du att slåss? Nej, men om man måste slå tillbaka gör jag det mer än gärna.
Vad ska du göra ikväll? Hjälpa Jenni att julpynta hemma hos sig.
Har du utländska föräldrar? Yes, båda är från Argentina.
Var har du ont? I ryggen.
Är du bra på att måla? Tycker jag väl att jag är, haha
Vem kramade du senast? Jimmy.
Vad längtar du till? Löning!
Sparare eller slösare? Jag tror jag skulle kunna klassas som slösaren nr.1
Bio eller promenad? Promenad, och en film när man kommer hem.
Är du kittlig? JA!
Rädd för insekter? Nja, tycker mest dom är vidriga.
Anser du att du är stark? Som fan. Jag är nog starkare psykiskt än fysisk, men har du ett starkt psyke kan du få din kropp att göra saker du aldrig trodde att du skulle klara. Den du!!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Först var jag ju ute med Goggo och snackade, sen fick jag sova med Jimmy!
Vad gjorde du kl 8 i morse? Kollade på när Jimmy klev upp för att gå ut med Blaze
Vad har du druckit idag? Ice Tea.
Vad var det senaste du åt? TacoBar.
Vad var det senaste du köpte? Julklappar och en Rouge borste från make up store.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror på förälskelse vid första ögonkastet. Kärlek bygger man upp.
Favoritklädsel? Jeans med en snygg tröja, stövlar och en stor halsduk sitter ju aldrig fel.
Vad gör dig glad just nu? Att jag inte behöver gå upp tidigt imorgon!
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Avslappnad.
Sommarplaner: Njuta av Stockholms sommar när den är som bäst, åka utomlands och bara mysa!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna transportera mig överallt, vart jag ville med en knäppning. Hej nu vill jag vara i Italien knäpp! Hej nu vill jag vara hemma knäpp! Förstå alla intjänade taxiresor!
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga! Att jag däremot inte kan sjunga är en annan, oviktig femma.
Vad längtar du mest efter just nu? Min babe och så längtar man självklart efter lönen. 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Nice lista. :) Ännu en att sno senare. Jag har tänkt på en sak dock. Jag säger jämnt att jag ska sno dom, men den glömmer jag bort det. :P haha!

2007-12-08 @ 21:08:01
URL: http://jennnifeer.blogg.se
Postat av: Miina

Din blogg kommer snart bli en list blogg och inget annat :D moahaha

2007-12-08 @ 21:15:13
URL: http://miinina.blogg.se
Postat av: Jenni

hahaha, eller hur. efter alla listor jag har lovat att jag ska sno så kommer alla på en gång sen ;)

2007-12-08 @ 21:16:55
URL: http://jennnifeer.blogg.se
Postat av: Miina

Haha låter som en plan :D

2007-12-08 @ 21:19:29
URL: http://miinina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0