Fröken trött..

Orkar inte ens med mig själv idag, jag är så himla trött så jag skulle kunna somna här och nu. Hemskt!!!

Jobbat hela dagen, och slitit som en galen gnu idag, vi sålde för över 23 tusen. Det känndes iofs jättebra, men det känns i kroppen att det har varit mycket folk också. Det som var dagen höjdpunkt var när Fia helt plötsligt flåsade mig i nacken och kom förbi för att handla två jätte söta julklappar som jag fick fixa ihop. Vart riktigt fina tyckte jag :)
Annars så har jag bara stressat.

Så efter jobbet när jag går förbi åhlens och tycker lite synd om min kropp och allt den behövt stå ut idag, så går jag in där för att kolla lite ang en ansiktscreme åt mamma, en speciell som kommit till sverige för inte så länge sen, men det är klart att det inte kommit till åhlens än, och jag sprang bort till NK där den fanns!! Så jag pillade, frågade, provade, lukatde, tittade och velade. Slutade med att jag ringde pappa och bad honom gå förbi där på måndag och köpa den, tjejen som jobbade där lovade att spara en under mitt namn :)

Sen på väge tillbara mot pendeln så gick jag ju förbi Åhelns igen, och jag gick in igen och kunde inte slita mig från att köpa en ny maskara, eftersom min är gammal och ganska så slut. Så även nu pillade jag, frågade, tittade, prövade och velade jag. Men det slutade med att jag köpte en jättebraig från MakeUp store (Ovanligt? haha). Jag vart jättenöjd med köpet. :)

Tyckte jag att jag förtjänade mig det efter dagens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0