Julen är hääääär!

Men visst är det så, julafton är äntligen här :)
Sitter här, har precis lagat all mat, ska väl äta efter kalle eller nåt skulle jag tro, sen blir det massa myspys och julklapps öppning! Ska väl fixa mig själv lite också innan vi börjar kalaset på riktigt. haha

Igår kom Jimmy förbi och vi bytte presenter med varanadra.. Och det slutade med att vi öppnade dom också, haha.
Han kunde inte hålla sig, så vi kom fram till att det var våran lilla mini julafton. Han fick en jättefin halsduk från tiger och en tavla som jag gjort till honom (Tavlan i sig tig nästan två månader att göra, och jag vart nöjd). Och jag fick en jättebra bok av honom och 12 Stora röda rosor med massa glitter på! Mysigt.
Problemet var väl den att vi båda var så himla trötta efter att ha stojjat och jobbat hela dagen, så efter att ha öppnat allt och blivit jätteglada så somnade vi båda två i två timmar. Vaknade halv elva. Sen skulle söten hem där vid elva.. Trist med sant. Får väl se honom nu i veckan lite, eftersom han är i södertälje så det är ju nice om få :)
 
Aja nu ska jag springa iväg och fixa det sista innan kalle :)

God Jul på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0