Long time no see.

Har helt glömt lördagens bravader :)
Träffade min Mikki!! Inte setts på ap-länge, träffades sist för kanske 1½ månad sen i 3-4 timmar, och innan dess var det på studenten.. Så efter jobbet packade jag ihop mig själv och begav mig till skärholmen där hon satt och väntade på mig! Snacka om härlig kväll, snackade en massa gamla minnen och andra härligheter! Och självklart satt vi som vanligt och drog en massa interna skämt och var allmänt Mikki och Miina! Wonderfull I tell you!

Sen kollade vi på Troja och förundrades av Brad Pitt, haha. Snackade lite mer och skrattade ännu mer. Självklart insåg vi att vi varit ifrån varandra allt för länge, så det skulle vi ändra på, ses redan nu på söndag då jag ska klippa hennes grabb, Putteman. Hehe.

Nu insåg även jag att jag saknat det här, jag menar tre år var det Mikki och Miina, sen bara försvann det. Känns verkligen jättebra, eftersom jag och hon är så otroligt lika varandra, man behöver inte förklara sig så sjukt mycket utan vi förstår varandra direkt! Det är nästan som att ha en rödhårig tvillingsyster, haha. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0