Mellandagsrean!!

Idag drog jag och mamma in till Skärholmen för att armbågas lite med allt folk, haha. Hade fått en massa presentkort och annat mys i julklapp. Så vi drog in ganska så tidigt.. och kan man tänka sig, det var INTE så mycket folk som jag trodde. Kan bara tänka mig hur det såg ut inne i stan.. Ryser bara av att tänka på det, Usch!

Köpte en massa fina kläder, på EDC, köpte jag en fin tuika liknande skjort sak och en helt vanlig t-shirt, sen vidare till H&M där jag köpte en kort kort kofta med massa dragkedjor hur nice som helst och en klänning.. och sen på åhelns köpte jag två korta jenas kjolar, skulle ha köpt två par hanky panky trosor men det glömde jag helt och hållet bort.. trist med sant. Men annars är man väl nöjd.. ska väl ut och kolla vidare på rean någon dag snart igen :)

Annars hade jag en underbart mysig dag med mami.. yeay!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0