Proppen gick...?

Gah, kom aldrig in på bloggen igår.. stod att sidan inte kunde visas. Snacka om psykbryt.

Hur som helst, hade jag annars en underbart bra dag igår. Hade modeller hela dagen igår, och första offret ut var Mikki som jag skulle klippa fin inför jul. Blev ju hur snyggt som helst, klippte topparna och en snygg svall lugg. Gah, blev så grymt jättenöjd, blev vi båda två iofs :)
Sen efter lunchen kom mamma in klampandes för att kilppa sig lite hon också, var faktiskt lite nervös inför att klippa mamma, eftersom jag vet att hon har en lite svårare frisyr en andra vanliga klipp. Men snacka om att det gick hur bra som helst!! Blev så himla glad när jag var klar med henne.

Är så himla glad över den här karriären jag valt, allt känns så rätt. Jag trivs med frisöryrket!

Sen efter att mamma gått och jag var helt klart, tyckte jag och Sanna att vi förtjänade oss varsin kopp te. Så vi gick in i köket, käkade några pepparkakor och lite yougurt med flingor.. Sen helt från ingenstans gick proppen i köket. Så där satt vi i mörkret med Ett litet värmeljus.. efter kanske 20 minuter fixade George ljuset igen, så Sanna började fixa med Teet igen och insåg ganska snabbt att det inte fanns något vatten i kokarn. Och då kom det.. vi började skratta något så galet, när vi insåg att det var hon som gjort att strömen gått i både köket och i solarumet och kunderna som legat och solat frysigt ihjäl där inne. Haha.

Alltid lika kul på skolan!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0