Trevligt.

Igår vart det en ganska stressig kväll, vilket jag INTE hade räknat med. Började med att jag kom hem och färgade mammas hår, sen så skulle jag byta om för att svänga förbi hos Johanna (fyllde år igår) för att ha en myskväll med massa tjejer och självklart singstar. Men Precis under sminkningen så ringer Jimmy och säger att han svnger förbi NU och att jag skulle gå ner snart, så jag slängde på mig kläderna och sprang ut, i stress men även i lyca för att få se honom. Jag menar när han sa att han skulle svänga förbi så blev jag helt varm i kroppen av lycka, det pirrade till och började sticka till i hela kroppen, en helt underbar känsla, älskar känslan som han ger mig ju! :)

Näe men så vi tog en cigg tillsammans, satte oss i bilen och snackade massa, tills Jenni och Sanna väl tog sig ut ur huset och vi började gå mot Johanna, där jag hann vara i ungefär 2 timmar innan jag sprang vidare till mitt bröllopsmöte med Christine (jag kanske ska ska fixa hennes hår och smink till hennes bröllop den 26 April). Så vi snackade en massa datum och planerade in när vi skulle ha prov sminkningar och uppsättningar för att klura ut en massa idéer. Allt MÅSTE ju vara perfekt till en såndan dag!!

Sen när jag sitter där, iofs i slutet av mötet, för jag ett sms av min älskling igen och då säger han att han är på vägen mot mig igen, för han ska dra upp till Uppsala, men han ville att jag skulle ge Blaze en lite puss innan han åkte. så jag mötte upp honom vid Colosseum, så åkte vi nr mot mig, men innan det så ropade jag ut Sanna för att hon också skulle få träffa Blaze, hon vart ju helt lyrisk. Blaze också. Underbar han är. Han hade ju saknat mig en massa.. He loooooooves me, Haha.

Sen drog sig Sanna upp mot kalaset igen och Jimmy körde hem mig. Inte för att det är långt från mig till johanna - 200 m kanske :)

Men är man bortskämd så är man!!


Älskling nr 1 och 2!           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0