Det gamla vanliga, tack!

Haha, jag har blivit en 'det gamla vanliga, tack' - kund hos kebaben nere i hörtogshallen :) Har ätit lunch där många gånger när man jobbar, jag menar det ligger ju bara 3 meter från mig, haha. Så igår tänkte jag att jag skulle skämta lite med dom, och drog till med 'Hej, det gamla anliga, tack!' och dom satte igång och göra en liten kebab åt mig, medan jag stod där och skrattade. Men gott som får var det i alla fall.

På kvällen senare, vid elva tiden så skuttade jag över till Jenni för att kolla lite på film, det blev final destination 2, lite skum var den, men hade samtidigt roliga scener som vi skrattade högt åt. Så efter så satt vi och snackade och halv sov samtidigt, höll henne lite sällskap eftersom hennes andra halva, Patrik, var och nattfiska :) Men kul  var det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0