Dumma väder.

Idag gick jag upp lagom i tid för att få lite sol, men när jag väl kommer ut på balkongen så mts jag av moln i massar. Jag suckar djupt och går in igen, men efter en halvtimme kanske så blir det fint väder igen och jag springer ut igen å sänger mig på golvet. Problemet var ju det att varje gång jag la mig ner kom ett moln och när jag gick in eller så kom solen fram igen, och så höll det på i kanske en 40 minuter. Snacka om att bli less på det efter ett tag. Så jag gick in och satte mig i soffan med en duns och kollade på TV. Haha. Sen vart det att vandra ute med hunden och Jenni.. Mysigt :)

Juste imorn smäller det för lilla Sanna.. Uppkörningen. Håller tummanrna som fan, för att det ska gå :)
Då kan man bila ner till Köln den 19 december, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0