Älskade lista.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- Jag har lååååångt hår nu! Haha

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- 500kr (Sällan jag har kontanter, har ju min bebis, mitt visa kort, haha)

3. Vilket ord rimmar på "test"?
- Fest

4. Favoritplanet?
- Mars, antar jag

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Jimmy.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- Har ingen favorit direkt..

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Svart linne

8. Sätter du etiketter på dig själv?
- chiquitabanana märke i pannan :)

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

- Har inga skor på mig just nu, men annars Vagabond

10. Ett ljust eller mörkt rum?
- Ljust, för då ser det större ut, men mörkt kan vara grymt mys. Haha

11. Vad gjorde du vid midnatt?
- Pratade i telefon

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Saknar dig me, hoppas du har roligt. Puss

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Vet inte, in mot Stokcholm i alla fall.

14. Vilket uttryck använder du mest?
- Typ

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Lalala.. :)

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

- Tine :)

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- Cigaretter och godis

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Ingen tror jag.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
- Det här året! Så, 19

20. Din värsta fiende?
- Oj, klurig fråga

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- Mitt namn (Cool faktiskt)

22. Vad var det senaste du sa till någon?
- Okej, God natt

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- Varför inte båda? haha

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
? Självklart :)

25. Senaste låten du lyssnade på?
- Red Hot Chilli Peppers - Hump the Bump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0