För jag har tagit studenten!

Haha, inte skrivit dom senaste dagarna eftersom jag har haft Galet mycket att göra inför den stora dagen.

Så igår small det för mig och alla andra i mitt plugg. Dagen började med att vi träffades halv nio i Hagaparken för att ha lite chamagnefruskost med alla treor. Så himla mysigt, vi fotograferades och sen var jag och någa till tvgna att springa iväg till kyrkan för att öva med kören. Efter kanske 40 minuter så kom alla lärare och alla andra studenter :)

Sen efter att rektorn, prästen och några elever hade hållit tal och vi i kören sjungit och haft oss, så var det dags för 20 minyter att "varva" ner innan utspringet. Så då sprang väl jag mest omkring och skrev i allas mössor och de skrev i min mössa. Och efter att dom Evigt långa 20 minutrarna så var det äntligen dags att få springa ut och skrika och tjoa så mycket man kunde, haha. Fick en chock när jag såg mitt plakat, haha så himla gulligt :) Och där stod såklart mamma, pappa, Jenni och min kusin Libby. Sen så efter att ha kramat alla där och fått alla mina blommor och gossedjur så kanske efter en 20- 30 minuter så hoppade jag och Jenni in i Pick-up bilen pappa skulle köra runt i mitt i city. Så vi hoppa på där bak där pappa hade lagt en filt och massa mys! Sen så bar det av runt, runt, runt, runt mitt i stockholm, och jag älskade det. Så fort det kom ett flak vid oss så blev jag och Jenni helt tokiga. Och efter någon timme så hittade vi Sanna blad sthlms folket, och hon hoppade på! Och vi allihopa gick helt galna, och skrek och sjöng med i musiken som pappa vart tvungen att spela högt. Och då menar jag Högt! 

Sen så efter nästan 4 timmars rundtur så bestämde vi oss för att åka hem, men Surprice!! Världens bilkö ut på motorvägen. Men vi överlevede, kom dock lite över en timme försent till min mottagning. Men men, smällar man får ta liksom! Så åt vi en massa god mat och jag fick öppna en massa mys presenter. Fick min guldklocka som jag tjatat på mamma och pappa i evigheter nu, och en massa körkortslektioner. Helt underbart! Iofs så blir jag glad för allt som är inslaget, haha!!

Sen på kvällen så var jag äkligt trött att jag inte orkade dra ut på krogen, så vi (Jag, Jenni och Patrik) drog till Dajje och korkade upp en Champagne och skålade och kalasade. Kom fram till att jag och Jenni och en massa vänner ska dra ut fter att Jenni och Patrik kommit från Italien, så det kommer bli VÄRLDENS kalas igen fast på krogen då för att fira våra student!! Längtar om få! haha :)


0 Dagar

Kommentarer
Postat av: dajjje

jahaja bara för du var trött;) hahaha

2007-06-06 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0