Fullspäckad söndag

Igår satt jag och pappa som klistrade framför tvn. Först så var det självklart F1, som nästan blivit en söndags tradition att titta på. Där Lewis Hamilton vann sin andra raka seger, duktig grabb han blivit då! haha
Sen efter det så var det dags att ta fram popcorn och dricka, för fotbollen skulle börja!! Matchen jag och pappa sett fram emot ganska länge, problemet är ju det att pappa är real fan och jag är Barca fan. Så jag hade ju hellre sett Barcelona på prispallen igår och kalas därborta i stället för reals, men snacka om fest. Såg för tusan ut som OS- finale eller så! Underbart var det i alla fall att titta på :) Haha, det bästa var ju när pappa gick galen för varje mål, från att ha varit skit pisst när de låg under så hoppade han därefter nästan i soffan. Så kul att umgås med pappa på söndagar. Haha!

Men men, en söndag med pappa, popcorn, fotboll och Formel1.. Underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0