Girl Power forever!

Nu smällar det igen, Spice Girls ska ut på turné. Och skulle jag få möjligeheten att få åka och se dom, skulle jag verkligen INTE säga nej! Haha. Jag är heller inte ensam om det, har några vänner som också skulle vilja! Jag menar när jag var liten så va jag helt galen i dom. Hade alla skivor, alla spel (playstation, PC), spelade in i stort sätt alla konserter som gick på TV (Och där kan vi snacka mååånga VCR-filmer), posters.. haha ja ni fattar vad jag menar. Skulle ju bara pricken över i:et att få se dom live ännu en gång! -Håller tummarna-




image57
Girl Power!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hakar oxå på på Spice Girls !! =P

2007-07-06 @ 09:57:03
URL: http://liiiiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0