Mini shopping.

Drog till Centrum för ett tag sen, för att springa bort till apoteket och köpa lite där.. Dock så började det klia i fingrarna på mig efter det så jag vandrade vidare till H&M, där jag pillade på nästan allt som gick att pilla på. haha! Det tråkiga var att jag inte hittade någonting alls, så jag köpte bara L'oreals Hot straight. Hoppas den funkar :)
Sen så skuttade jag vidare till Din sko, och samma sak där, så pillade jag på allt som gick att pilla på, vare sig det var snyggt eller hemskt! haha. Det hela slutade det att jag lämna affären med två par skor. Yeay! Efter det så gick jag hem med mina fynd och ett leende på läpparna.


image49image50



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0