Sega söndagen

Idag har jag bara tagit det grymt lugnt. Vaknade vid elva, men vägrade kliva upp förrän halv två, haha. Sen så vandrade jag omkring i lägenheten som en zombie. Så gjorde söt mamma frukost åt mig eftersom jag var för trött, haha.Sen efter mycket om och men, städade jag mtt rum och vardagsrummet ganska snabbt för att kunna springa ut och sola lite innan det blev kaos, så där låg jag ett bra tag innan jag vart tvugen att kliva upp för att hjälpa mamma och pappa med att dekorera lokalen som jag ska min mottagning i. Kommer blir så GALET kul, och jag längtar som en.. en.. en jag vet inte vad!!

Måste ringa Vägverkat imorgon också, och fråga lite saker ang våran bil vi ska åka, kolla om jag, Jenni och Sanna kan åka bak på bilen eller om vi måste sitta inne i bilen :) Jag menar bilen är 5.5 meter lång och 3 meter bred och helt underbar. Skulle dessutom vara underbart att kunna sitta bak, för jag har sett flera sitta bak på pickuper.. men men löser sig säkert.

2 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0