Shopping med Jenni!

Åkte in till stan med Jenni idag, skulle shoppa 2 shorts idag kände jag, hehe. Och Jenni skulle handla en skit läcker klänning, shorts och ett linne. Hon åker ju till Italien på söndag.. FUSK! Funderar starkt på att krypa ner i hennes väska och ploppa upp väl framme och skrika "Surprice!!" Hur nice vore inte det, haha!

Men ja, shoppingen gick väl bra, köpte bara ett par shorts och ett linne.. och jag måste säga en sak. Mitt linne är Skit gulligt, det är rosa/svart randigt. Det är dessutom mitt första rosa plagg i garderoben, helt otroligt. haha! :) Och den passar utmärkt med mina nya svarta shorts, skulle köpt ett par jätte söta vita jeans shorts, men min storlek fanns inte. Blä! Så jag ska väl in någon dag snart och köpa dom med mamma. Hehe.

Sen så kom ju det bästa av allt!! När jag och Jenni ska åka hem visar det sig att vårat tåg är 30 minuter försenat, så aja tänktevi och satte oss och snackade. När vi väl kommer på tåget gick det inte ens att andas på det och vi vart illa mående, så vi klev av och väntade på nästa tåg som skulle komma in tll station om en kvart, men haha!! Det tåget gick aldrig så vi sprang över parrongen och hoppade på nästa där vi i alla fall fick en sittplats, men haha där också. Dom snackade i högtalarna hela tiden om att vi väntade på grön signal. Det hade tydligen gått sönder någon el edning vid älvsjö, sen efter kanske att ha sutit på det där förbasade tåget ett bra jävla tag så säger som att en till elledning hade gått av i tumba. Men Gu va bra, så inga tåg åkte söderut överhuvudtaget, så vi satt fast i centralen eftersom mitt busskort gått ut också. Haha. Just my luck!

Men som tur är har jag en underbar vän vid namn Thomas som kom och körde hem oss, haha. Thanks!

Kommentarer
Postat av: Ludd

Tappade typ fetbort dig där på centralen, haha
blev så att vi hoppade ut i södra och tog taxi!
kunde inte ringa, min mobil var död :I

2007-06-08 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0