Skansen

Var på skansen igår med kusin-barnen och med den andra kusinen, vi skulle vara barnvakter. Egentligen skulle jag varit ensam men jag lyckades få med mig henne :) Så vi stapplade omkring runt hela skansen och in i akvariet som tokar. Och snacka om att vi fick tur med vädret eftersom det regnade som fan när jag var på väg in men sen fick vi sol med en massa vind senare mot dagen! Yeay! Det roliga/hemska var ju det att eftersom jag var den som körde runt på vagnen så vände sig en massa om och nämnde saker som, att jag var för ung för att ha tre barn och ojjade sig en massa speiellt de äldre. Haha, inte direkt första gången det händer när jag är ute med flickorna. Smällar man får ta antar jag :)

När jag väl kom hem så var jag helt slut!! Ville bara lägga mig ner och aldrig vakna upp igen, men jag bestämd mig för att kolla på en film, så det blev 'Battle Royal' snacka om konstig film. Hmm.. Vet inte rikstigt om jag tyckte om den heller. Men nu har jag i alla fall sett den, jättemånga jag känner ville nämligen att jag skulle se den eftersom dom tyckte om den!
Kära vänner, vad har ni för filmsmak?!
Haha


Aja snart blir det till att "hit the sack" ska nämligen jobba imorgon, och jag fick jobba på söder imorn, så då blir det roligare hoppas jag. Finns alltid mer att göra där :)

Go'natten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0