Studenter hit och dit!

I torsdags tog Jenni äntlgen studenten, helt underbart kul bar det att! Fick åka med på deras flak och det var typ den bästa "fest" jag varit på. Världens röjj och drag, och jag dansade med allt och alla. Sen när vi väl hoppade av så sprang vi bort till Jennis mottagning, för att käka, mingla och öppna en massa paket med hennes släkt. Sen på kvällen vart det ju skiva och där var det kul till en viss gräns, eftersom Hirschenkeller inte har en spec bra luftkonditionering i lokalen och då vill jag inte ens nämna rökrummet, som man absolut INTE kunde vistas i utan vart tvungen att gå ut i regnet och shit, men en Höjdar dag blev det i alla fall :)

Sen så igår var det Debbies tur att stå i centrum och skina. Så jag bar mig iväg hem til henne på mottagning, och där träffade man på en massa ansikten jag kände igen., hehe, riktigt kul. Sen efter några timmars prat, skratt och present öppning så åkte jag hem till Jenni igen, för att  fixa med en massa kuligheter och musik. Haha. Fy va vi kom i stämmning senare mot kvällen då vi pumpade musik som aldrig förr, haha.

Sen så kom ju dagen idag, då jag jobbat hela dagen och bara slitit, hehe. Träffade kusinerna i kungsan efter jobbet också för att sitta och mysa i solen och dricka kalla drycker, haha, om man nu kan säga så :) Hur som helst så var det mys!


3 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0