Upptagna Miina

Jag har blivit hemskt dålig på att uppdatera min blogg, hemskt ju!! Fick ju nästan en utskällning av Dajje igår, haha :)

Men vad har hänt då? Hmm, I fredags var det dags för sommarens första grillning för min del, yeay! Drog hem till Patrik med Jenni där Dajje och Patrik lekte grillmästare. Och snacka om att det blev gott som få! Potatis med bernies sås och mumsig kött. Efter ett tag så dök även Sanna upp för att joina oss. Så efter att ha skrattat ett tag så blev det dags för efterrätt, vilket var äppelkaka, dock utan vanlijsås. Oh noooo! Haha. Men vi blev i alla fall mätta och belåtna :) Sen var det dags för att spela ett spel, som jag inte kommer ihåg vad det hette, men kul som fan var det i alla fall. Haha, man skulle tydligen försöka förklara ett ord som man plockat upp ur en påse utan att säga ordet. Haha. Jag ägde alla där (Eller inte, men jag vill tro det) Snacka om att vi skratta ihjäl oss, haha.

Sen i söndags var det dags för barnkalas för kusinbarnet, då det blev ännu mer grill, mums! Massa härlig släkt och en massa barn, haha. Blev en kul och annprlunda söndag men kul var det ändå :)

Inte nog med det så lämnade Jenni mig i söndags också, haha, om man nu kan kallade det för att lämna mig, men hon åkte till Italien med Patrik och hans familj i en hel vecka. -gråter-

Igår fick jag också träffas en liten stund med Jimmy innan han åkte iväg till Göteborg och alla andra städer där borta. Haha, trevligt :) Kommer dock sakna honom lite ju, hehe.

Kommentarer
Postat av: Dajje

Du bäst på spel? "HOST" hahahha vem vann alla gånger? jo det laget jag var med i;) hehe

2007-06-13 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0