Älskade lista.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"jag gjorde det rätta. Fast Will visste ju att det var fel, han hade uppenbarligen"

2. sträck ut din vänstra hand så längt du kan, vad nuddar du?
Två tidningar (Modette och Elle)

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Married with children

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

17.30 (17.40)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TV:n och mamma som damsuger

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

satt på en bänk med Jenni och snackade.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

satt och kollade på style.com

8. Vad har du på dig?
Ett par shorts och ett vitt linne.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

kommer faktiskt inte ihåg..

10. När skrattade du senast?
Idag, när jag snackade med Jimmy i telefonen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Speglar, tavlor och hyllor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Tror inte det.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Listor är alltid roliga :)

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Mr and Mrs Smith och Honey

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
DAMN! Jag skulle nog shoppa tills jag dog. :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?

Jag är liv rädd för fårglar? haha

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och

skuldkänslor, vad skulle det vara?

värmen i sverige :)

18. Tycker du om att dansa?

Om jag gör, haha

19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?

Det är väl en kompromiss mellan båda parterna. Men Tilde är ett fint namn :)

20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Utan tvekan. Fick jag möjligheten skulle jag ta den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0