Älskade lista.

VAD
hade du på dig idag?  Vanliga Jeans, Svart tröja, svart linne under.
har du gjort under dagen? Sov ut, gått och handlat, lagat världens middag och snackat en massa i telefon
har du för frisyr? uppsatt :)
ska du göra innan dagen är slut? Ringa två samtal och duscha
har du inte hunnit med idag? Plugga? haha
ska du göra imorgon? Åka in till stan med Jenni eller Papi
vill du göra i helgen? Jobba och träffa vänner antar jag
åt du senast?  Middag
är allra bästa med dig?  jag är så mysigt snäll, haha.
ogillar du hos dig själv? min haka, haha

NÄR
vaknade du i morse?
Vid 9 tiden.
är du rädd?  Fåglar
grät du senast?  Förra veckan tror jag.. hmm
skrattade du senast? idag :)
gjorde du senaste något du egentligen inte ville?  ingen aning?
gav du en komplimang senast? Igår, till Jimmy, hihi

VEM
kramade du senast? Jimmy.
saknar du?  lalala
vill du spotta på?  Du vet nog vem du är. Moahaha
skulle du vilja se ut som?  Hatar inte mitt utseende direkt :)
gjorde dig arg senast?  Öhm?

ANTINGEN
glass eller godis? godis, duh.
morgon eller kväll?  kväll
skidor eller pulka? Inlines tycker jag, haha.
julafton eller födelsedag?  Födelsedag, en hel dag bara för MIG! ;)
häst eller hund? hund.
hjortron eller blåbär? blåbär
sola eller bada?  sola.
röd eller blå?  blå.

KAN DU
simma fjärilsim? Nope.
stå på ett ben?  ja.
sjunga riktigt höga toner?  Näe, men lite.
rita snyggt?  Om jag måste och vill!
baka?  ja
göra volter?  Räknas kullerbyttor som volt? haha.
hoppa upp på en häst med sadel?  Tycker inte om hästar, så jag vill inte upp på sadeln.
ditt eget mobilnummer?  självklart.

HAR DU
pallat äpplen?  Ja.
tagit en främling på rumpan?  Inte med flit tror jag, haha
tappat något värdefullt i toaletten?  Det har jag säkert
förlorat någon nära vän?  Jopp
varit i Asien?  nej.
kysst någon och sedan ångrat dig?  Nope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0