Älskade lista.

Vilken svordom använder du mest? 
Skit

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika varje dag, men typ vid 8 tiden.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Mamma och pappa handlar åt mig :)

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vännina?
vän/vännina

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det går nog inte att svara på, för det skulle vara sjukt mycket :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo, tyvärr

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Jo, men på doktorns order.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
CD-spelade? nej nej, jag har en dator med massa fin musik i :)

Vilken är världens bästa artist just nu?
Öh? Gillar typ tusen olika, hihi

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
En hemlighet är en hemlighet!!

När var senast någon stötte på dig?
Förra veckan

Vad åt du till middag senast?
Buffé mat typ, hur gott som helst!

Använder du huvtröjor?
Händer väl ibland.

Kan du vissla?
Jo, fast bara innåt.

Vem var den senaste som ringde dig?
Jenni :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det händer väl. Men om snälla saker kan man ju hoppas. Haha

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08, SÅKLART!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Inte spec. stort.

Hur många syskon har du?
Halvsyskon? 4 st i sådana fall :)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Händer väl ibland, men näe inte direkt annars

Vilken film kan du alla replikerna till?
Smekmånaden.

Äger du några popband t-shirts?
Nej, men jag hade en Spice Girs tröja när jag var mindre.

När flög du senast?
För 4 år sen, till London. Själv :)

Läser du för skojs skull?
Ja, om modemagasin räknas. Haha!

Diskar du din egen disk?
Näe inte direkt, det är därför vi har en diskmaskin! DUH!

Gråter du ofta?
Näe, händer väl ibland. Skönt ju.

När grät du sist?
För två veckor sen kanske

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptoppen! (Min bebis)

Har du en mobil, vilken?
En Nokia 6680, men förhoppningsvis en ny snart :)

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, för det är ju kul!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, det tycker jag verkligen. Hihi

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Psykologi

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam kanske? Finns många :)

Vilken är din favoritdrink?
Passoa! Yummie!

Gillar du din boendesituation?
Jag klagar inte. Hihi

Vilken är din mammas hemstad?
Rio Negro. Argentina

Din pappas hemstad?
Mendoza. Argentina

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-7 timmar, annars blir jag bara seg.

Vilken är din favoritfrukt?
Banan

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Näe inte direkt, går ändå bara ner i vikt, haha!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20

Vad var det senaste du åt?
En kladdkake bit.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Oftast motsatta, men flickor är också trevligt att umgås med :)

Gillar du senap?
Ja, på korv

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
You can do this!

Tycker du om att krama folk?
Jag är kramlandets drottning! :)

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Eh ja!!

Tycker du att du är attraktiv?

Till och från.

Är du etnisk svensk?
Nope.

Vem älskar du?
Mina vänner.

Är ovanstående svar riktiga?
Ja?

Vad gör dig glad?
Mina vänner och min söt familj! -PUSSA-

Vad gör dig arg?
Svek och lögner


16 Dagar

Kommentarer
Postat av: Missankre

haha rolig lista :d

2007-05-20 @ 01:49:09
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Missankre

ja de e ju de :)

2007-05-20 @ 16:59:19
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Missankre

haha tack så mycket, lovar jag ska göra en lista när jag har tid :)
hur har din helg varit?
sovgott

2007-05-21 @ 00:45:35
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Missankre

åå vad kul när slutar du skolan? datum?
sj plugagde jag umgick med vänner och pojken lite sen middag på söndag med familje vänner, annars massa plugg :(
haft en bra dag?
sov gott

2007-05-22 @ 01:02:50
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0