Duktig flicka !

Idag kan jag lugnt säga att jag är stolt över mig själv, suttit och pluggat som en TOK! Har skrivit 4 arbeten i spanska, filosofi, psykologi och religion. Det är väl också de ämnen som jag tycker är roligast i skolan, så det är väl en av anledningarna som det gick så fort, började med psykologin och filosofin för två dagar sen, så nu är det renskrivet och redo att lämnas in imorgon :)
Och imorgon ska jag till läkaren äkligt tidigt, mamma ville följa med så det ska hon också. Alltid trevligt med sällskap. Haha. Sen efter det, så ska jag förbi skolan och lämna av arbetena och sen kommer den bästa delen, då ska jag till frisören och färga håret. Ska nämligen sätta in hårförlägning nästa vecka och vill att färgen ska stämma överens helt och hållet :) Längtar så!!


Snart är det studenten också! OMG!


13 Dagar

Kommentarer
Postat av: Missankre

jaaa, sånt är kul :) planer för helgen?
kram

2007-05-24 @ 18:26:34
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0