Frisering..

Var hos frisören idag ör att färga håret ljusare så att det skulle stämma överens med min hårförlängning, men det blev VERKLIGEN inte så ljust som jag ville ha det, fick ac någon anldening svart underhår. Även om dom avände blekning där.. hmm?! WHAT?! fattar inte vad som gick fel där, aja, så nu måste jag se om jag kan lösa det på något annat sätt.  Sen efter att jag och mamma hade färgat håret och hon klippt sig så gick vi iväg för att äta lite mat. Så vi stapplade iväg till en kina buffé restaurang. Hur gott som helst!! Yummie.

Aja, ska väl fixa lite här inne, kusinen kommer nämligen hit för att sova här, ska bli trevlig, och tur är det att pappa är på kryssning så då får jag ändå sova ensam i min säng :) Skönast så, haha!

12 Dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0