Leka av mig.

Ikväll träffades jag med en massa gamla vänner, och det var hur kul som helst. Har verkligen fått skratta och leka av mig. Kände mig som ett litet barn igen, fick tillochmed ont i kinderna av att skratta så mycket, mesta dels med Ludde, Amanda och Jempa. Hur trevlig kväll som helst vart det ju!! Så efter att ha leka och skrattat och sjungit en massa så blev jag trött, haha. Jag är ju precis som ett barn, så jag pallade mig hemmåt med Jimmy i telefonen som sällskap och nu ligger jag här i sängen och kollar på tv och skrollar runt på ovkitiga sidor på nätet. Ska väl säga go'natt till de som är inne på msn och gå och sova, börjar bli trött i ögonen och orkar inte ha på mig mina läsglasögon längre :) Så lat känner jag mig just nu. Haha

Så Go'natt Sverige!
 





24 Dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0