Lyx i massor!

Hela kvällen har gått åt att först åka tillbaka till stan för att Jenni skulle köpa ett par skor och sen bar det iväg hem till henne. Jenni skulle nämligen få en privat Spa-behandlig, haha. Det lät ju hur fel som helst, men jag skulle göra en Manikyr, pedikyr och en hel ansiktsbehandling. Riktigt kul att få göra det på henne, till hennes stora dag som är imorgon. Hennes STUDENT! 

Och det slutar inte här heller, utan imorn ska jag upp kl 6 på morgon för att stappla mig upp till Jenni (Som tur är bor vi grannar) för att sminka henne och göra henne i ordning. Yeay, det kommer bli så kul. Och sen ska jag nog hem och sova en liten stund innan jag ska fixa mig för att hejja på Jenni och sedan åka med henne på flaket och skrika mig hes! Haha


Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så? In och rösta, och be dina kompisar göra detsamma...

2007-05-31 @ 00:55:42
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0