Tillbaka till vardagen!

Äntligen får jag återgå till vardagen som alla andra, haha. Jag ska nämligen dra till skolan om 40 minuter. Känns faktiskt ganska skönt, dock så får jag bara gå i ungefär två veckor, men hehe. Bättre det än att ligga hemma. Det är just det jag har gjort i två veckor för att min dumma läkare tyckte att det var bäst att jag var sjukskriven, hur skönt som helst dom tre första dagarna, men sen började tålamodet ta slut och man kunde se mig klättra på väggarna. Haha. Vi har dessutom ganska lugna dagar i skolan, ingen rusch så det ska också bli skönt :)

Men nu blir det till att kolla lite på tv och dricka upp kaffet som jag längtat efter innan det bär av. yeay




14 Dagar

Kommentarer
Postat av: Missankre

Vad kul :)
japp ett år kvar :P åå usch, krya på dig iaf, jag har massa plugg jag med och de är inte kul :(
kram

2007-05-22 @ 17:22:26
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: Missankre

jo känns precis som jag började 1an i gym :P
haft en bra dag?
kram

2007-05-23 @ 19:55:49
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0