Tokig?

Jag går snart tokig, och då menar jag inte bara galen utan snart klättrar jagpå väggarna av tristess. Va hos läkaren igår och sa att jag skulle ta de lugnt i en vecka till, jag som hade räknat md att åka till plugget typ på onsdag eller så. Men nope! Det värsta är ju just på dagarna, jag vaknar kanske vid 9-10 eller nåt, sen så sitter jag bara här ett tag, ruttnar lite till, tills alla kommit hem från skolan/jobben då jag får vara med och leka. Haha.
Igår umgicks jag med Jimmy, träffades med Diba och Isak innan vi drog vidare, Kan ju säga att det var MYCKET roligare än att sitta hemma, haha

Aja nu ska jag väl skutta iväg till pressbyrån och köpa det nya nummret!!


21 Dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0