Älskade Lista.

Vilket är det pinsammaste band du har lyssnat på?
Har aldrig lyssnat på nått jag skämms över.
Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?
Oj.. bra fråga, men det är nog länge
Vilken färg har du på din cykel?
Silver och svart
Blondin eller brunett?
Brunett.. men ljusa pojkar är fina, haha :)
Vilken färg på texten har du på msn?
Svart
Vilket stjärntecken är du?
Vädur
Vad åt du senast?
Pasta
Har du en diskmaskin?
Yes, och tur är väl det!
Rakar du av dig ögonbrynen?
Gu nej, jag plockar dom!
Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
Minina eller quoqui
Är du kär i någon just nu?
Jo men visst är jag det :)
Har du brytit på tyska för att impa på en tjej eller kille?
Nej..?
Har du sagt "lol" under ett samlag?
HAHA nej!
Har du ätit godis för över 100 kr på en kväll?
Skulle inte förväna mig om jag lyckats..
Vad är du beroende av?
Dessvärre cigaretter och lite smått av att shoppa :)
Vad har du för fobier?
Fåglar så klaaaaart!
Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit
Oj, bara för det kan jag inte komma på något!
Hur lång är du?
160 cm
Om du var ett verktyg vad skulle du vara då?
Morakniv
Sover du med gosedjur?
Nej, men med mobilen, fjärkontrollen och hemtelefonen brevid kudden
Vad har du som ingen annan har?
Världens skönaste säng
Vilken mobil har du?
Svart, Nokia - 6280
Vem va den senaste du fick sms av?
Sanna
Vem va den senaste som ringde dig?
Jimmy
Är du förlovad?
Nej..?
När duschade du senast?
Nyss
Vem tänker du på just nu?
Min babe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0