Sötaste vän.

Vad gör man när ens vän blir så pass skadad att det påverkar ett annat liv? Vad kan jag göra? Jag kan ju inte få det ogjort, jag kan inte vrida tillbaka tiden, jag kan inte hjälpa henne, jag kan inte göra något.. Förutom att vara ett stöd. Men det är så svårt när man verkligen inte kan sätta sig in i situationen själv.

Känner mig så hjälplös eftersom vad jag än säger och göra så kan jag inte hjälpa henne på det sätt som jag vill.. Men på ett sätt så har jag ändå mer makt än vad han någonsin kommer att ha.. gör det mig till en större människa? kan det göra så att jag kan så få henne att må bättre?

Det finns så mycket jag skulle vilja göra, men vill ändå inte blanda in mina nära och kära i det här dramat, Vad skulle jag ta mig till om någon av dom blev skadade pga något som jag har satt dom i. Nej hellre så tar jag smällarna än skadar de. Men vill jag riskera allt själv?



Vad ska jag göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0