Värsta dagen..

Dagen igår varken började eller slutade bra..

Det hela började redan på väg till skolan, då jag inser att jag glömt häftet (som vi hade prov på, hade ju tänkt plugga på tåget), maten och cigaretterna hemma på bordet i hallen. Sen på vägen hem så ringer dom från el-giganten och säger att dom tappat bort en massa papper och att jag inte kan reklamera mobilen som jag lämnade in i fredags utan den kommer skickas in på reparation, så nu sitter jag fast med samma skit mobil igen (Kommer säkert reklamera den snart ändå), sen bråkade jag med mamma, så jag ringde Jenni på vägen hem när jag står på tunnelbanan (som dessutom var 20 minuter försenad) som en inpackad sill.. Och när jag väl ska av vid centralen så fattar ju vem som helst att det kommer ta en liten stund eftersom alla egentligen skulle av, men gubben som står bakom mig vägrar inse det och börjar köra upp sitt paraply i ryggen på mig skit hårt (tack för blåmärket förresten) och säger massa onödiga svordomar i örat på mig, vilket slutar att jag i stort sätt skäller ut honom..

Sen när jag väl har lugnat ner mig några enstaka hekton så visar det sig att min pendel är försenad en massa massa, det possitiva var väl att jag fick en sittplats.. MEN i stuvsta kliver det på en dam som luktar så illa, och jag skämtar inte, hon stank verkligen illa! Vilket jag inte klarade av så jag vart tvungen att kliva av tåget för att kunna andas lite, så står jag där snällt och väntar på nästa tåg som visade sig vara försenat det med.. -suck-

Kvällen blev i alla fall bra efter att ha haft ett ganska långt samtal med Jimmy som lyckades lugna ner mig.. Tack! :)

Kan man ha en bättre dag än det där?
Antar att din var mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0