Älskade Lista.

IDAG:
Utstyrsel
: Mjukis shorts och ett gult linne
Frisyr: Slarvig inbakadfläta
TV-program: Kollade på Grey's anatomy och Miami ink
Negativa punkt: Har försökt städa mitt rum, gick väl så där.. kom en bit i alla fall :)
Positiva punkt: Pappa kom in med frukost på sängen
Ser fram emot: Skolan imorgon.!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Sofie
Såg dig gråta: Jimmy
Fick dig att gråta: ...
Fick dig att börja skratta: Sanna
Du gick på bio med: Sofie och Malin
Du gick på stan med: Sanna och Joel
Skickade ett E-mail till dig: Persha
Skickade ett sms till dig: Joel
Ringde dig: Sanna


EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Fåglar (som alla vet)
Är du kär: Maaaaaybe bebie!
Har du ett jobb: Jo men visst, nere i h-hallen och på grand hotel
Gillar du att ha folk omkring dig: Är man sällskapssjuk så är man :)
Är du ett hälsofreak: Näe, men jag lever ju inte på skräpmat direkt
Är du ensam nu: Yes
Låtar som fastnar i ditt huvud: Irriterande låter som Gummibear

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum
Typ av musik: Hårdrock eller reggae
Månad: Mars ;)
Mat: Pasta rätter
Dricka: Gott :) ska ju helt passa till maten också
Godis: Plockgodis
Film: Vet många bra filmer

DE SENASTE 24TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
Nej
Köpt något: Tror inte det, haha!
Varit sjuk: Är ju förkyld
Sjungit: Nynnat med i låtar
Sagt "jag älskar dig": Nej
Saknat någon: Jaaaaaa!!
Kramat någon: Hunden om det räknas :)
Pussat någon: Lovisa fick en kindpuss efter jobbet i natt
Ätit: Fattigariddare och Lasange

Kommentarer
Postat av: Jenni

jag snor den där listan sen så du vet ;)

2007-09-24 @ 11:53:00
URL: http://jennnifeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0