Älskade Lista.

Senaste person som:

Sov i din säng: Sofie.
Du pratade med: Mamma.
Du delade en drink med: Sanna
Du gick på bio med: Malin och Sofie
Du gick på stan med: Malin
Skällde på dig: Ingen kan skälla på mig, jag är för snäll :)

Senaste:

Låt du hörde:
Jah Cure - To your arms of love
Film du såg: Tenacious D in The Pick of Destiny
Mat du åt: Wok från wokhouse
Kram: Jimmy
Fest: Krogen.
Känslan: Glad och lycklig.
Ilska: På Martin
Resa: Uppsala, haha! 
Glädje: Att det gick så sjukt bra i skolan idag!! 
Dröm: Det har jag glömt
Boken du läste: Alla var där - Lauren Weisberger
Personen du träffade: Sanna och alla andra i klassen
Personen du pratade i telefon med: Jimmy.
Personen du fick sms av: Emma på jobbet.
Gången du åt en 7-eleven korv: Förra fredagen :) 
Gången du var utomhus: Så fort vi fick raster i skolan, då springer man ut
Gången du sov: I natt antagligen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Länge sen eftersom pappa jobbar kväll.
Saken du köpte: 2 par skor, en tröja, smink och en tidning.

Favorit:

Färg: Tycker om en massa fäger, men svart passar till det mesta :)
Mat: Pastarätter eller wok
Låt: Myyyycket svår fråga
Just nu: Min Babe! Tihi!
Plagg:  Slimmade jeans med snygga tröjor :)
Skor: Har många favoriter.. men mina bruna stövlar är guld värda!
Ställe: Min mysipysi säng.


Allmänt:

Ska bli skoj:
När man väl är färdig utbildad och trligvis bor i uppsala!
Ska inte bli skoj: Tandläkaren imorgon
Sötast i världen: Mina vänner.
Sparar till: Haha, orkar inte ens tänka på allt.
Väntar på: Att maten ska bli klar!
Pålägg som gäller: Ost
Önskar jag var bättre på: Att säga nej.. haha!
Dagens dryck: Sprite.
Vad saknar du? Stunderna med mina vänner.
Vill inte: Städa.. men jag måste.
Vad har du gjort idag: Tagit det lugnt. Ganska skönt faktiskt.
Var det kul? Njae, inte direkt.
Brukar du svära mycket? Näe inte lika mycket som förr.
Har du pojkvän/flickvän? Tihiii!
Är du kär? Ja!
Isåfall vem? I Jimmy.
Hur tidigt stiger du upp: Runt kvart i sju.

Är det bra eller dåligt? Bra, får rullning på vardagen
Gillar du att slåss? Nej, men måste man så måste man! haha
Vad ska du göra ikväll? Ingenting.. Skönt!
Hur många timmar sover du per natt? Mellan 5-8 timmar
Vad är det för veckodag? Fredag!
Är du uppväxt i stan eller på landet? Tumba, den fiiinare delen av botkyrka. :)
Har du utländska föräldrar? Båda är från Argentina
Vad lyssnar du på för musik nu? Jah Cure
Öl eller Vin? Båda funkar
Vad längtar du till: Tills dom här nio månaderna i skolan är slut och jag är helt färdigutbildad! 
Vem hatar du: ...!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Det har nog blivit lite fel i din lista, gumman lilla. :P Alla mina svar står typ kvar i sista stycket "Allmänt". Kanske ska ändra? haha

2007-09-30 @ 15:43:24
URL: http://jennnifeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0