Beach Party!

I fredags var det dags för Beach Party på K-15. Paulina och Debbie hade ju fyllt år så det blev kalas :)

Eftersom det dessutom var lite maskerad så klädde man ju självklart ut sig lite, min dress blev bikini, med ett rosa, lite genomskinligt linne och ett par korta jeans shorts, så där som man går klädd på stranden liksom. Och Sannus som självklart var med mig, haha. Hade också bikini, kort kjol och ett rosa linne. Finaste flickorna.

Så vi sprang omkring där nere på nedervåningen, där alla gäster var bjudna. Men musiken var inte sååååå rolig, så vi gick upp för att kolla läget. Och snacka om skillnad på musik. Jag och Sanna gick helt galna, hittade även Jempa och Caddie på dansgolevt där uppe :)

Sen efter att ha skakat rumpan i några timmar, så ja, var ju kvällen slut och SJÄLVKLART natt mat. Haha.


Älskar Maskerader, varit på två styckna den här veckan, ena var enmaskerad med tema hos Malin. Temat var dock bunnys.. om ni fattar vad jag menar. Haha. Så ja, typ 10 tjejer klädda som flickorna hos Hugh Hefner. Kan det blir bättre.. Jacuzzi, tjejkväll och Asti. NICE! Kanske kommer upp någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0