Fin besök i Uppsala.

Åkte till Uppsala igår, skulle ju se hur Jimmy bodde. Även om det var litet (19 m2) så var det asnice. Kom dit kl 3 så då vart det en tur runt om för att se lite hur allt såg ut, sen självklart skulle maten och frukosten handlas. Eftersom ingen av oss orkade laga mat så blev det Pizza, Mums! Så vart det massa snack och så.. Känns som evigeheter sen vi träffades även om det inte var det. Mysigt var det i alla fall. Sen kollade vi på Disturbia, sjuk film men bra.. och efter den så skulle vi skratta lite så vi drog igång Date movie, ojojoj, jag höll på dö i vissa scener. Jimmy trodde väl att jag var tokig, skrattade så himla mycket. haha. Ja sen så snackade vi lite mer och så, nja snackade så mycket att vi inte somnade förrä vid 8 typ.. eller ja jag somnade en halvtimme vid 6 tiden men det gills inte. haha!

Så Miina har faktiskt haft en grymt lugn helg, skönt också.. Sen åkte jag hem idag, men inte innan jag hade fikat, eftersom Jimmys mamma, styvpappa, syster och systersöner kom förbi.. så det blev en kopp kaffe, och sen åkte jag hem eller ja fick skjuts till Stationen, och snacka om att jag hade tur som fan!! Tåget var typ en halv minut från att glöma mig på parrongen.. Men tur att jag är snabb som en.. en.. en jag vet inte vad.. ööh, näe tack vare Jimmy så hann jag med tåget ändå.. Dock så blev det inget ordetligt hejdå.. :(








Miss u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0