Första dagen avklarad!

Fick en mjukstart i skola idag, slutade två istället för fem. Men ååååh, va kul det var!! Vi fick allt vårt material och genomgång på allt idag. Massa fin fina saker, sminket får vi antagligen när själva kursen börjar, i februari. Jag ville egentligen ta hem allting för att visa mamma och pappa allt jag hade fått, men det fick vi nog inte. Jag menar Hemskt om man skulle försova sog någongång och glömma allt hemma. ojojoj, thats no good!

Näe men idag fick vi väl lära oss saxtekninker, om hur man håller saxen rätt och arbetar med sax och kam i handen utan att klanta sig. Kul kul kul! Sen så ja, gick vi igenom vad alla olika saker hette osv. Uuuh, och redan imrgon sätter vi igång att klippa våra dockor. Shiiit och om fyra månader står jag ute i klippoteket. Kommer gå fort tror jag. Yeay!!

Ett plus i kanten är väl klassen också, shit skön. Bra stämning även om det är åldersskillnader och annat. Så jag är mkt nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0