Ikea tripp

Drog till Ikea igår.. skulle genetligen livit av i söndags men icke sa nicke.. Grabbarna orkade inte med det.
Så jag och Sanna planerade en tripp till tisdagen, vilket alla var på. haha.

Så jag mötte upp Sanna vid Åhlens, där vi först köpte ett paraply sen gick och åt lite fort. Därefter drog vi oss till Gullmarsplan för att hämta killarna. Sen tog vi färtjänstebilen och drog iväg till Ikea. Hur kul som helst, först åt vi en tallrik med kötbullar sen blev det att provsitta allt som fanns i närheten, jag och Sanna hittade en stol som vi älskade gjord av gummigrejjer, så man kunde stuttsa på den galet, haha. Sen självklart provade vi sängarna och pillade på en massa saker, när vi väl hade lekt klart och Peder hade dokumenterat det mesta så tog vi oss ner för att köpa det vi alla var ute efter, GLAS, stora fina, billiga glas. Kan jag ju sno med mig sen när jag flyttar.. har ju köpte te koppar för inte så länge sen också, känns som att jag snart har allt jag behöver :)

Så när vi nästan fyllt en hel vagn med en massa glas så bestämde vi oss för att bara gå runt på bottenvåningen bland mattor och annat och pilla lite till :) Sen åkte vi hem.

Kul att vara på Ikea igen. Länge sen känns det som, Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0